طرح 3D (اسکتچ آپ) مرکز محله با فضایی متنوع و منحصر به فرد

دسته بندي : فنی و مهندسی » شهرسازی
توضیحات:
طرح 3d (اسکتچ آپ) محله.

3D اسکتچ آپ (sketch up) محله ای با هدف آسایش و راحتی ساکنان و ایجاد حس تعلق، مکانی جذاب جهت حضورپذیری و تشویق به مکث در فضا، ایجاد تصویر ذهنی مطلوب، دارای بافت تجاری- مسکونی در کنار کاربری های دیگری نظیر کافیشاپ، رستوران، کتابخانه ، مناسب برای حضورساکنان، فضایی متنوع (دارای تنوع در کاربری، تنوع در کالبد، تنوع و تداوم در مبلمان شهری)، خلاقیت در طراحی فضا و ایجاد مکان های منحصر به فرد، توجه به جزئیات طراحی فضا، عدالت اجتماعی (در نظر گرفتن رمپ، مسیر ویژه نابینایان) و عناصر زیست محیطی.
خروجی

شامل:
1. فایل اصلی اسکتچ آپ با فرمت (SKP)
2. ارائه بیش از 30 رندر با کیفیت مطلوب از محیط طراحی (JPG) .
3. فایل تکمیلی (WORD) با توضیحاتی جهت معرفی فضاهای رندر گرفتـه شده که قطعا با توجه به تحلیل صورت گرفته از محدوده و در پس آن اهداف کلان، خرد، راهبردها، سیاست ها و در نهایت برنامه های اجرایی تهیه شده، قرار داده شده است. 
4. 5 جدول تحلیل (swot) در5 مؤلفه کالبدی، دسترسی، اقتصادی- اجتماعی، کاربری و زیست محیطی در قالب فایل ورد، جدول اهداف کلان تا برنامه های اجرایی که از آن صحبت شد نیز در قالب فایل پاورپوینت برای کمک به کاربرعزیز قرار داده ایم. در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.
5. چندین فایل 3D مبلمان (مانند کامپوننت کاربری تجاری- مسکونی (طراح) + کاربری مسکونی (طراح)، ایستگاه اتوبوس و... با توجه به شناخت به فضای طراحی توسط طراح جهت ایجاد تغییرات مورد نظر توسط کاربر

توجه:
1. لطفا در هنگام باز شدن فایل اسکتچ آپ صبور باشید. به علت حجم بالای فایل بازشدن آن طول می کشد.
2. بهتر است از گزینه (zoom window (ctrl+shift+w جهت زوم کردن و رویت و بررسی فایل استفاده کنید و سعی کنید در حد امکان کمتر از فاصله دورتر از محدوده قرار بگیرید. 
3. و در آخر لازم به ذکر است که تمامی فضاهای بسته وباز از قبیل کاربری های تجاری- مسکونی، کافیشاپ، رستوران، کتابخانه و محوطه بیرون آن و حتی مدل ارائه شده آلاچیق محوطه فضای باز کتابخانه طراحی شخصی جهت ارائه پایان نامه دانشگاهی بوده است و از مدل های آماده به هیچ وجه استفاده نشده است.
4. زمینه بیس بافت محله ( مسکونی و خیابان کشی ) در اطراف محدوده طراحی شده موجود می باشد که به شما این امکان را می دهد که به راحتی ادامه روند طراحی را داشته باشید.
5. از فایل های skp موجود (کامپوننت های ضمیمه و فایل اصلی) save as version 7 گرفته شده است بنابراین به هیچ عنوان نگران ناهمخوانی آن با ورژن اسکتچ آپ خود نباشد. 
6. تنظیمات لازم جهت جلوگیری از به هم ریختگی (فونت) محتوای فایل های پاورپوینت و ورد اعمال شده است. امیدواریم راضی باشید.
دسته بندی: فنی و مهندسی » شهرسازی

تعداد مشاهده: 19164 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: skp

حجم فایل:30,493 کیلوبایت

 قیمت: 51,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابندا فایل دانلود شده را با نرم افزار winrar از حالت فشرده خارج کنید. سپس فایل اصلی را با نرم افزار مدلسازی sketch up باز کنید.
    ---------------------------------------------------------------------------
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    1.فایل با فرمت skp
    2. فایل با فرمت ppxt (پاورپوینت)
    3. فایل با فرمت docx (ورد)
    4.فایل با فرمت jpg (عکس)